06 1393 6399 info@zzp-boekhouder.nl

Administratiekantoor

Administratiekantoor

Administratiekantoor Haarlem is het kantoor voor de zzp-boekhouding. Vaste prijs van 80 euro excl. BTW per maand en u spreekt altijd met een vast contactpersoon. Zeven dagen per week geopend. Wij geven proactief advies, kijken vooruit. en denken met u mee. Uiteraard maken wij de balans op en zorgen we dat alle aangiften Omzetbelasting per kwartaal op tijd worden ingediend. Bel 06-13936399 voor meer info.

Administratiekantoor met persoonlijke aanpak

Wij geloven in de persoonlijke aanpak. We zijn niet alleen betrokken bij uw bedrijf, maar ook bij u en uw gezin. Wij zijn professioneel, nauwkeurig, betrouwbaar en zeven dagen per week bereikbaar. En wij sturen geen onverwachte facturen. Onze vaste jaarprijs bedraagt 960 euro excl BTW. Dit is een all-in-prijs.

Onze werkzaamheden

Ons werk bestaat uit het bijhouden van de administratie, Anno 2020 zijn er ook veel softwarepakketten op de markt waardoor de zzp’er zelf zijn boekhouding kan doen. Wij adviseren dit niet. Wij adviseren u elk kwartaal uw mt-940 bestand van de bank naar ons te mailen. Net zoals de verkoopfacturen en kosten en inkoopfacturen.

Zelf online gaan boekhouden kost u zo’n 20 euro per maand, maar aan het einde van het jaar heeft u toch een boekhouder nodig die uw balans opmaakt. Op dat vlak loopt de zzp’er vaak vast. En dan moet u ons alsnog betalen. Bespaar daarom op de kosten van die software en laat ons het werk doen waar wij goed in zijn en doet u waar u goed in bent. Uit uw facturen en bonnen maken wij aan het einde van het boekjaar de balans op. U krijgt hiervan een overzicht en wij stellen dan uw aangifte Inkomstenbelasting op. Wij vragen altijd standaard uitstel aan tot 1 september, maar wij zorgen ervoor dat u voor 1 april weet hoeveel u dient te betalen. U beslist dan zelf wanneer wij de aangifte indienen.

Administratiekantoor in plaats van accountant

Wij zijn geen accountantskantoor. Maar een accountant is voor de zzp’ er ook niet verplicht. We werken wel samen met een accountant. De ZZP’ er kan in principe met ons volstaan. Alleen grotere bedrijven doen vaker een beroep op een accountant. Heeft u toch een accountant nodig dan brengen wij u in contact met onze accountant. Die tegen normale tarieven werkt en die u van te voren een vaste prijs biedt. U wordt dan klant bij onze accountant.

 

Uitbesteden aan administratie kantoor

Het is vaak gunstiger om uw administratie aan ons uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Wij hebben jarenlange ervaring en zijn ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedkoop. Wij houden al administraties bij vanaf 80 euro per maand exclusief BTW.

Sommige kantoren zijn gewend om iedere gewerkte minuut te factureren. Wilt u niet voor onaangename verrassingen komen te staan? Wij sturen geen facturen achteraf.

Voordeel: als u uw administratie aan administratiekantoor uitbesteedt heeft u tijd om meer klussen (lees: omzet) te boeken. Een win-win-situatie derhalve.

  • Lees verder bij administratie eenmanszaak
  • Lees verder bij administratie VoF.

Tips Administratiekantoor voor de starter

Een startende mkb’er en zzp’er heeft vaak behoefte aan een maximale begeleiding terwijl er nog weinig of geen inkomsten zijn gemaakt. Administratiekantoor te Haarlem streeft ernaar met al zijn klanten een langdurige relatie op te bouwen, wij zijn graag bereid om tijd en energie in een startende onderneming te investeren.

Wij kunnen een startende zzp’er of mkb’er o.a. helpen

  • het inrichten van de administratie,
  • Met Online Boekhouden kunt u als ZZP’er, zie onze video.
  • Verkoopfacturen aan te leveren.
  • Bankafschriften mailen.
  • Bonnen inscannen en mailen.
  • Kasbonnen inscannen en  mailen.
  • de kredietaanvraag bij banken
  • bepaling van ondernemersvorm.
  • en de voorlopige aanslag.
  • en de auto in de zaak of privé.
  • de MKB-winstvrijstelling
  • startersaftrek, bekijk de video voor de starter
  • Investeringsaftrek.
  • en of meewerkaftrek,
  • zelfstandigenaftrek.
  • evt. ook investeringsaftrek.
  • en de afschrijvingen.

Administratiekantoor

En wij geven u antwoord op de vragen

  • Hoeveel opdrachtgevers heb ik nou precies nodig?
  • Mag ik mijn vrouw ook een arbeidsbeloning toekennen of is meewerkaftrek gunstiger?
  • Moet ik de auto nu op de zaak zetten of privé houden?
  • Zal ik een young-timer kopen of een auto van 10 jaar oud?
  • En hoe zit dat met de zakelijk gereden kilometers die ik dan mag aftrekken?
  • Wanneer heb ik ook recht op zelfstandigenaftrek?
  • En hoeveel jaar heb ik recht op de startersaftrek?
  • Wat is de fiscale oudedagsreserve?
  • Wanneer kom ik aanmerking voor Investeringsaftrek?
  • En hoeveel geld/percentage van de omzet moet ik reserveren voor de aanslag Inkomstenbelasting?

Administratiekantoor gezocht in Haarlem?